De school Onze visie

Onze visie hebben we als volgt verwoord:

"Op De Wegwijzer voeden we, in afhankelijkheid van de Heilige Geest, de kinderen op tot eer van hun Schepper en gaan de kinderen in leer en leven voor als een volgeling van Christus. Dat betekent dat we God liefhebben boven alles en andere mensen net zo lief hebben als onszelf. Ons onderwijs is er op gericht dat onze kinderen zich optimaal ontwikkelen op cognitief, sociaal emotioneel en motorisch gebied."

Onze missie luidt als volgt:

Samen groeien

In “samen” zien we de samenwerking tussen leerlingen en leerkrachten, tussen leerlingen onderling, tussen leerkrachten en ouders, tussen leerkrachten en bestuur en tussen leerkrachten onderling (‘teamgeest’).

In “groeien” zien we de groei van de persoonlijke ontwikkeling, zowel op sociaal emotioneel gebied als op cognitief gebied en de groei tot samenwerken. Ook de groei van het team, zoals nascholing en deskundigheidsbevordering. Onderwijzen doe je niet alleen, maar als team! We bidden om te mogen uitgroeien tot een schepsel dat tot eer van zijn Schepper leeft.

Contactgegevens personeel

Wilt u contact met een van de leerkrachten? Dan kunt u via onderstaande mailadressen hen rechtstreeks benaderen. Heeft u een algemene vraag? Dan kunt u het contactformulier gebruiken.

Handige links voor ouders

Wilt u weten hoe De Wegwijzer scoort op Scholen op de kaart? Of andere links. U vindt ze hier!

Handige links